Din Görevlileri Haftası İçin Hutbe Yarışması Yapıldı
Din Görevlileri Haftası kapsamında düzenlenecek Hutbe Sunumu Yarışması’nda merkezimizi temsil edecek adayı belirlemek amacıyla, Gaziantep Hacı Ahmet Ziylan Dini Yüksek İhtisas Eğitim Merkezimizde ihtisas kursiyerleri arasında hutbe okuma yarışması gerçekleştirildi.
Merkez Müdürümüz Dr. Faruk Yıldız’ın komisyon başkanlığında yapılan yarışmada, Eğitim Görevlileri Hüseyin Sağ ve Veysel Baran komisyon üyesi olarak görev aldı. Yarışmaya kursiyerler Eyüp Aydın, İsmail Baştürk ve Mahmut Demirdaş katıldı.
Komisyon değerlendirmesi sonucunda Mahmut Demirdaş birinci olarak merkezimizi Din Görevlileri Haftası kapsamında düzenlenecek Hutbe Sunumu Yarışması’nda temsil etmeye hak kazandı. Kendisini tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.